Wishlista projektów
  • Blog "hacking science" o oddolnej nauce (Piotr Migdał)
    Wydaje się, że nauka sporo traci na sztywnej odgórnej sktrukturze, de facto czyniącej ją mniej innowacyjną (pomysły out of the box są zwykle oddolne) i w tyle za czołem postępu (jedno pokolenie opóźnienia mentalności to dzisiaj era). Ale nie wszystko stracone. Jak można zrobić oddolną naukę? Rzecz jasna, oddolnie!
  • Tłumaczymy Kaczmarskiego na angielski (Piotr Migdał)
    Piosenki Kaczmarskiego mają kilka warstw, i nieraz dość głęboko dotykają ogólnoludzkich i ponadczasowych problemów, bodaj na czele z wolnością względem systemu, innych i własnych słabości. Wielekroć chciałem je podesłać jako komentarz do rozmowy z zagranicznymi znajomymi; tu niestety za bardzo szanuję ową twórczość, by brać się za tłumaczenie na kolanie. Ale może w więcej głów, wybierając najłatwiej tłumaczalne utwory, uda nam się coś zdziałać.
  • Targ rzeczy, których jeszcze nie wszyscy zobaczyli (a powinni)
    • Darwinian poetry, Conway's game of life, …
  • "Open problem session" (Marcin Kotowski)
    Sesja służąca do burzy mózgów nad otwartymi problemami "z życia", które powinny dać się rozwiązać - czyli nie "pokój na świecie", ale np. "jak wymyślić dobry model biznesowy na coś, co chciałbym mieć" (np. dobre dziennikarstwo).
  • Miejsce na temat (miejsce na proponowacza)
    a tu opis

Jeszcze nie jesteś na stronie?

Please create an account and/or sign in first.

if you already have a Wikidot.com account

or

it is worth it and is free

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License